t_omko, to chyba nie była kwestia złej partii materiału tylko złego doboru rodzaju sprężyn do danego auta. Z tego co zauwazyłem, ma znaczenie LPG, krata - bo większe obciążenie. Nie wiem co jeszcze. Tak mi po głowie chodzi że może jeszcze być myk z kołem zapasowym. wydaje mi się, że te podstawowe sprężyny, które chyba wszystkim dali (1x zolta + 2xbiala) sa do auta bez kraty, bez gazu a poza tym z zestawem naprawczym zamiast kola zapasowego. Wydaje mi się, że nawet to koło zapasowe stanowi już jakieś docuiazenie, ktore dla tych "najslabszych sprężyn" stanowi problem.
Generalnie to nawet jak się popatrzymy na zestawienie możlwiych sprężyn to coś jest nie tak. Jest 9 rodzajów sprężyn w zależności od obciążenia. A tu wiekszosc forumowiczow, ktorzy maja problem dostali 2 wersję patrząc od dołu, nie wazne czy ktos ma krate, lpg czy co jeszcze. No to gdzie tych pozostalych osiem wersji sprezyn idzie: sa jakies octy - tiry?
Generalnie to nawet jak się popatrzymy na zestawienie możlwiych sprężyn to coś jest nie tak. Jest 9 rodzajów sprężyn w zależności od obciążenia. A tu wiekszosc forumowiczow, ktorzy maja problem dostali 2 wersję patrząc od dołu, nie wazne czy ktos ma krate, lpg czy co jeszcze. No to gdzie tych pozostalych osiem wersji sprezyn idzie: sa jakies octy - tiry?
Komentarz